dimarts, 15 de novembre del 2011

LA CANÇÓ DEL TIMBALER



El "Petit Timbaler" o "La cançó del timbaler", és una versió en català de la famosa cançó "The Little Drummer Boy".
La cançó original va se compostaen l'any 1941 per Katherine K. Davis i s'anomenava "Carol of de Drum".
La lletra en català va de obra de Manel Oltra i Ferrer, harmonitzada per a coral.

La
El camí llarg que porta a Betlem

baixa a la vall gran que la neu ja ha cobert
           Mi
Els pastorets ja volen veure el seu Rei
                La                              Re
Li porten coses dins del seu vell sarró
             La              Mi
al Redentor, al Redentor
La                                         Mi                La
Ha nascut en un portal de Betlem, l'Infant Jesús

Jo voldria donarte minyó, alguna cosa
que et pogués agradar
però tu saps que jó soc pobre també
i que no tinc res més que aquest vell timbal,
un vell timbal,
sols per tu dintre el portal tocaré, el meu timbal

El camí llarg que porta a Betlem
jo vaig marcant amb el só del meu timbal
i re millor no et podria oferir
son ronc sonar es un bell càntic d'amor,
al Redentor, al Redentor.
Quan Jesús sentí la meva cançó, em somrigué.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada