dimecres, 20 d’abril del 2011

MIGDIADA

Havanera

Cel tot net i vent amb calma
vaig amb la barca endins la mar
lluny la platja i la vesprada
i els cants alegres vora un cremat

Em gronxa el mar ben dolçament
no cal velam ni timoner
a banda i banda el mar te mandre
i l'onada es mansa i el vent també.

Dins el mar sols m'acompanya
una gavina que em ve a trovar
ve i s'emporta la mirada
per l'hora blava, pels cels enllà,
la vila és lluny, és lluny el port
i el meu amor m'espera i se que és ella
la meva estrella i la meva sort.

Cel tot net i vent amb calma
és migdiada enmig del mar
lluny espera  l'estimada,
l'ombra clara de cap al tard,
em vola lluny el pensament
i la gavina em va prenent,
vindrà l'oratge i el bon viatge
fins a la platja a sol ponent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada