dilluns, 11 d’abril del 2011

LLUNY DE MA PÀTRIA

Lletra: Jacint Verdaguer
Mossèn Jacinto Verdaguer

Música: Josep Bastons

Josep Bastons

Rem
Quan a Cuba jo arribí
                                La
me n'aní a l'hermosa platja,
a la platja d'orient
                                  Rem
que mira l'endret d'Espanya.
Rem
Davant mos plorosos ulls
                          Solm
papalloneja una barca
                         Rem
on canten los mariners
La                  Rem
una havanera galana.

Fa       Do                     Fa
Cantau,      mariners, cantau,
                   Do                   Fa
no sou com jo lluny de la pàtria!
Fa        Do                    Fa
Cantau,      mariners, cantau,
                  Do                 Fa
no sou com jo lluny de la pàtria!

A plorar mon desconhort
m'asseguí sota una palma,
los aucellets del voltant
estaven canta que canta;
la gavina dins la mar.
lo sinsot dintre la branca.
Mes ai!, l'alegre cançó
fa més trista ma enyorança.

Cantau aucellets, cantau,
no sou com jo lluny de la pàtria!
Cantau, mariners, cantau,
no sou com jo lluny de la pàtria!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada