divendres, 15 d’abril del 2011

EL TERRIBLE ERA EL MEU AVI



El terrible era el meu avi,
el més guapo de Sant Pol
d'ells s'expliquen coses grosses
i acudits de sol a sol.
El seu nom era el terrible,
era un home molt agut,
si les dones eran guapes
els hi deia molt astut.

Nena, si vols venir,
anirem a cullir mongetes,
mentre tu les culliràs
jo faré farinetes.
Nena si vols venir,
anirem a cullir cigrons,
mentre tu els culliràs
jo t'ompliré de petons.

El terrible era el meu avi,
el més guapo de Sant Pol,
d'ell s'expliquen coses grosses
i acudits de sol a sol.
Jo el recordo amb grans bigots,
sempre alegre i treballant,
li agradaban molt les dones,
li cantaba sommiant.


Nena, si vols venir,
anirem a cullir mongetes,
mentre tu les culliràs
jo faré farinetes.
Nena si vols venir,
anirem a cullir cigrons,
mentre tu els culliràs
jo t'ompliré de petons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada